Kita memilih jihad sebagai jalan hidup, Dan kita akan tetap diatasnya sehingga dijemput Tuhan

INNA SOLATI , WANUSUKI , WAMAHYAYA , WAMAMATI , LILLAHIRABBILALAMIN.... LAA SYARIKALAHU , WABIZAA LIKAUMIRTU , WA ANA MINAL MUSLIMIN

Rabu, 8 Februari 2012

KFC yang JIJIK

video


Ken KAKI fried Ciken...melantaklah lagi banyak2


video


silalah makan lagi....makan sampai kenyang...


video

asal gaji saja, KFC...asal nak celebrate something saja, KFC....bawa family makan KFC...sumbat dalam mulut anak2 KFC...belanja kawan KFC... meting dengan client KFC....

bila orang cakap jangan lah makan KFC...maka berjawab2lah dgn hujjah cerdik pandainya..."haram ke makan KFC?...apa dalilnya ?...ada sanad ke?...ini JCORP punya la,,,melayuuu...sekarang dah bisness melayu....KFC bayar zakat per...takkan tak halal kot.."

teringat cerita Nabi Allah suruh orang yahudi sembelih lembu utk cari seorang pembunuh...nabi Allah kata "sembelihlah lembu"... itu jer arahannya...Tapi jenis Yahudi ketegaq ni banyak pulak soalnya...nak tunjuk pandai satu, nak mengelak dari buat arahan nabi pun satu....lalu di tanyalah jantan ke betina, besor ke kecik, umur berape, warna aper...ni lah perangai yahudi...melayu pun ramai perangai yang macam ni....keras kepala...


Akhir kalam...bila orang larang tak nak dengor..ater lantok kamulah...mentekedarah ler sampai muntah....Babi tu haram, jangan makan...nak makan juge?...lantok kamulah.... KFC janganlah makan...nak makan juger...lantok kamulah...Lakum dii nukum waliyadin...mu agama mu, aku agama aku....mu, urusan mu...aku, urusan aku...mu, dengan hidup mu...aku ngan hidup aku...

KFC, McD, Buger KING, Pizza Hutt...udah2 ler...makan cendol tepi jalan lagi bagus...besih dan halal...




3 ulasan:

hanya hamba berkata...

mabruk akh. Semoga baitul muslim yang bakal dibina menjadi wasilah untuk ke syurga :)

lamanye tak update. Tertunggu-tunggu post terbaru.

Tanpa Nama berkata...

saya setuju. KFC tu haram. Makan LIM AYAM GORENG baik. halal dan toyyiban.

MemaLI berkata...

ater teman idok ler kater KFC tu haram...cume ta payah ler makan.. cuber elakkan...huhuhuu